pondělí 18. července 2016

Dračí lodě

Tak jsme se s Ondrou nechali "ukrkat", abychom si zkusili pádlovat dračí lodě. A to hned ve dvou různých závodech...



No, ono to přemlouvání vlastně nebylo až tak moc přemlouvání. Okamžitě, když jsem ve firmě na nástěnce uviděla přihlášky, tak jsem je nadšeně podepsala nejen za sebe, ale pro jistotu rovnou i za Ondru, své rodiče a bráchu ☺ Nikdo z nás nikdy předtím v dračí lodi ani neseděl a někdo z nás ji nikdy předtím dokonce ani neviděl ☺

První závody se odehrávaly na začátku června v Týnci nad Labem. Dračí lodě tam byly součástí celodenního programu v rámci oslav Svátků Labe. Jelo se na 200m, spíš tedy rychlý "sprint" a na to, že jsem pádlo v ruce držela poprvé, tak to byla opravdu sranda a řekla bych, že mě osobně to celkem šlo ;-) Bojovali jsme statečně, i když na vítězství jsme nedosáhli...

Růžová čepice, netřeba více komentovat :-)
Druhé závody se jely přímo u nás v Liberci na přehradě a protože nás bylo málo ve firemním týmu, tak jsem do loďky naskládala i svého bráchu, mamku, jejího přítele a ještě Ondrovu kolegyni. Celkově byly závody takové příjemnější a uvolněnější...až na závod na 1000m, kterého jsme se od první chvíle upřímně báli. Nakonec jsme si ale 1000m užili mnohem víc než sprint na 200m.

Tréninková jízda
Moje maličkost :-)
Náš liberecký tým 
No samo sebou jsme se snažili i ve druhém závodě, navíc když to bylo na "domácí vodě". Přece jen jsme ale stále začátečníci, takže se nám ani v tomto závodě nepodařilo dosáhnout na medailové příčky, které si obhájili stejné týmy, již 3. rok za sebou :-)

A. ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat