neděle 24. července 2016

Deštivá neděle a co teď s ní, že? ☺

Krásné nedělní ráno ☺

No, "krásné"...nevím jak u vás, ale u nás v Liberci jsme se probudili do pořádného slejváku a vypadá to, že sluníčko se na nás jen tak nepodívá. No, zkrátka asi budeme muset dnešní den strávit doma (navíc Ondra se léčí se zánětem zubu, je na něj "hrozný" pohled, jak má nateklou půlku hlavy a je mi ho opravdu moc líto). Proč tedy nezačít rovnou s novým článkem ☺



Ještě předtím než jsem si ale sedla k psaní jsem zbaštila celou hrst svých léků a během čekání na snídani (musím léky brát ráno 30-60 min před jídlem) jsem poupravovala starší články a dodala jim "zalomení s odkazem", aby to přece taky nějak vypadalo ☺

No a celkově v dnešním článku asi nehledejte výrazně hlubší smysl (takový článek možná sepíšu až později ☺). Musím se totiž přiznat, že tento článeček je vlastně formou mé prokrastinace, kterou se snažím navodit si pocit "velmi důležité práce"...než půjdu psát esej do angličtiny ☺ Mám zvláštní téma (výmluva č. 1), dlouho jsem nic takového nepsala (... výmluva č. 2) a popravdě se mi prostě nechce (i když dnešní počasí je pro takovou práci jako stvořené).

Jéé, jak vám jedna věta pronesená "jen tak do vzduchu" dokáže pokazit celý den...ale to už je zas o něčem jiném.


Jdu vymýšlet něco o cyklistice v ČR ☺

A. ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat