neděle 16. srpna 2015

Heuréka...mám ho!!! :)

Konečně mám internet na svém stolním počítači...na svém miláššškovi :) Mám radost jako malé dítě o Vánocích. Původně jsem se o radosti z internetu chtěla rozepsat více, ale v tuhle chvíli mi to přijde úplně hloupé :-D




Tím, že "ho mám", myslím víc věcí...mám taky nápad. A ne jeden! Nové rubriky, články, obrázky...začínám se nějak plnit inspirací, která každou chvíli bude muset snad vybuchnout ven. Přijde mi, že za posledních pár dnů jsem hrozně otevřela oči a začala jsem pomalu objevovat sama sebe...uvědomovat si co chci :-)



Je mi 26 let a v hlavě se mi, kromě všech těch nápadů, neustále honí: "A nejsem na to stará? Proč jsem si tohle neuvědomila dřív? Promeškala jsem tolik času!"
Ale tak tomu není! Tohle není správný přístup. Hlavní je, že jsem si to konečně začala uvědomovat a nezáleží na tom, kolik je mi let. Vždyť já jsem pořád mladá a pořád mám spoustu času! ;-)
Jelikož zdravíčko nemusí být vždycky nejlepší, tak já sama pro sebe musím udělat maximum, abych svému tělu pomáhala už preventivně.
Konečně se do všeho chci opravdu opřít, naplno! Ne jen na tři-čtvrtě, napůl a hrozně o tom přemýšlet...



Chci změnit svůj život. Úplně a natrvalo! Jenže jak na to? Pokusů už pár bylo. Takových článků už tu bylo a určitě i ještě bude (a to nejen na mém blogu :-)). Existuje nějaká univerzální rada, jak změnit život? Přestěhovat se? Změnit práci? Změnit jídelníček? Najít si trenéra, začít cvičit? Cestovat? Víc číst? Kdo komu může radit, co je lepší, co víc prospívá? :-) Můj recept na "moje štěstí" jsem dlouho hledala a možná ještě pár kousků hledám ;-)
Chci si stanovit priority a zaměřit se na pár věcí, zato však naplno. Doteď jsem neustále něco zkoušela, experimentovala a jen jsem střídala různé činnosti, aktivity a zájmy, jak na běžícím pásu, protože mě všechno přestalo za chvíli bavit. Nešlo mi to a nebavilo mě to. Můj problém vždy byl a je v tom, že jsem do ničeho nedokázala dát kus sebe a snažit se dosáhnout nějakých výsledků a úspěchů (pár takových činností bylo, nějaké menší úspěchy taky, ale nebyla to pro mě dostatečná motivace a navíc tu pak byla ještě moje hrozná lenost).


Chci se zaměřit na svůj blog, na fotografování (nejsem profík, ale baví mě to), na hoop (včera večer jsem cvičila tak rázně, až jsem se švihla přes ucho :-D) a cvičení, na svoje zdraví (a to bych chtěla skloubit se svým vařením a naučit se vařit jinak), na svoji práci, na domeček, na přítele, na chlupáče a na moji rodinu...no není tak jednoduché si určit jen "pár" cílů, je toho v životě hrozně moc, co tam zkrátka chceme mít. Hlavně si udržovat pozitivní a šťastné já :-)



Ale krásně se o tom povídá ;-)

A určitě se o mých nápadech bude objevovat víc zmínek :-)

Je potřeba se čas od času povzbudit a namotivovat :-)










Žádné komentáře:

Okomentovat