neděle 29. května 2016

První jarní...na konci května :-)

Je pro mě hrozně těžké začít psát nový článek po delší odmlce. Vždycky to začíná stejně, něco ve smyslu neměla jsem vůůůbec čas, zrovna mě to nebavilo, nebyly náměty, musela jsem dělat něco jiného... :-) Jasně, že jsem chtěla začít nějak takto :-D

Ale kašlu na to, prostě prosím dělejme jakoby nic...


Jeden z prvních pokusů o vaječné muffiny ♥


Užíváte si venku nádherné víkendové počasí, které je přesně stvořené pro víkend? Já si ho užívám moc, nemůžu sundat úsměv z tváře, i kdyby nevím co. Nedávno jsme si večer sedli na zahradu, rozpálili jsme gril a udělali si perfektní letošní první grilování. Na grilu se nám dělala marinovaná kuřecí prsa :-) 
A byla opravdu skvělá...od té doby zdatně navyšujeme skóre vyzkoušených nových receptů a musím říct, že si letošní grilovací sezónu užíváme se vším všudy :-)


Už nám přišla vytoužená semínka chili.

Začali jsme být více aktivní, hlavně co se společenského života týče. Byli jsme párkrát v ZOO. Navštívili jsme Oblastní galerii v Liberci, kde jsme měli možnosti shlédnout výstavu Jaroslava Róny, která nás zaujala spíše sochami než obrazy. Byli jsme se podívat na Ještěd SkyRace, kde vystupovali Skyline. Slyšela jsem je po dlouhé době a musím říct, že už prostě hrají jinak, než když mi bylo nějakých 20. Každopádně to rozhodně nebylo vůbec špatné a i celá akce se opravdu povedla. 
No a ještě bych mohla zmínit třeba pálení čarodějnic v Jeřmanicích z minulého víkendu, kde jsem si nějak pohnula s kolenem, takže se mi moc dobře chodí. Ale tak dlouho jsem byla přesvědčená, že s tím vlastně nic nemám a není tak potřeba navštěvovat doktora, až mě to po dvou týdnech přešlo samo.


Začínají se mi rozjíždět objednávky :-)

No a tak nějak. Vlastně se ve své podstatě nic velkého neodehrálo (pořídili jsme si zahradní traktůrek; učinili jsme jedno velké životní rozhodnutí - všechno má svůj čas, nebojte o to vás neochudím - a teď se soustředíme na to, jak a kdy přesně ho realizovat; oželela jsem můj první sraz nás "Crohňáků" a nejela jsem...). 

Jinak, jen abyste věděli, nevyprdla jsem se na to úplně, mám za tu dobu i pár článků v konceptech, tak je budu postupně taky zveřejňovat :-)
Panda, kam se podíváš ♥

A. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat