neděle 21. února 2016

1k

Zdravím všechny,

v prvé řadě bych vám chtěla moc poděkovat za můj dnešní úsměv. Ráno jsem si všimla, že mi tak nějak uteklo krásné tisící shlédnutí :-D Nicméně je to tam a o to víc jsem se nad tím musela zamyslet, že mám 1009 shlédnutí a to na to celkem prdím...






Třeba než jsem začala psát tenhle druhý odstavec, už jsem našla troje boty na Votoči, které bych asi nutně potřebovala. Je totiž něco, s čím se moc nechlubím (ale pár lidí to o mně ví)...jsem totiž mistr prokrastinace :-D Naštěstí pro mě, jen té domácí (práce je pro mě tak důležitá, že tam není čas na takové věci ;-)). I když je pravda, že i v práci se snažím si nepříjemné a důležité úkoly nechávat nakonec...


No a i díky tomu jsem prošvihla své tisícáté shlédnutí, na které jsem se tak dlouho čekala a těšila se.


Přestávám zase číst a "brání" mi v tom jedna hrozivá knížka, kterou ne a ne dočíst... A samozřejmě ji musím dočíst, protože nechci přeskočit k další, aniž bych tuto dočetla. Tak to prostě mám ;-)

Ha a už jsem zase čuměla na facebookovou stránku blogu :-D Tuto.


No a jak vypadala moje osobní blogová prokrastinace?  Je to jenom zlomek a to hlavně proto, že se mi nedaří připojit všechna zařízení :-D 

Nový objev z kantýny :-) Je pravda, že ten cukr nic moc noo...ale ta skořice je fakt pecka - už zkouším i doma.

Měli jsme dvě návštěvy, byli jsme dvakrát v ZOO.

No a byla by škoda sem nepřidat naši psí lásku :-) Zrovna spolu doma trpíme nepřítomností páníčka.

Já vím, není to původně smoothie shaker, ale já jsem ho za tím účelem koupila a splňuje ho ne moc dobře :-D Chtěla jsem shaker se šroubovacím víčkem i víkem (chápejte prostě všechno šroubovací), abych jej mohla v pohodě kdykoliv hodit do tašky a jít...no a tento shaker sice vypadal, že to bude splňovat, ale nějak se chybička vloudila a skončilo mi kiwi s banánem v nové tašce :-D
Vyhlédla jsem si na internetu tašku. Strašně moc jsem ji chtěla. Bohužel ale pořízení z USA/GB/... jen né z ČR, ji cenově posunulo pomalu na dva tisíce korun, což mi přišlo za "šusťákovou" tašku fakt moc. Nakonec jsem ji náhodou objevila na Votoči (původně jsme chtěla svítivě neonovou žlutou, ale černá taky moc dobrá, navíc nová s visačkou).  

A tohle v ní bylo... 






Žádné komentáře:

Okomentovat